Instagram : @artotes.co

Online Class Organize by Kekja

Another tips nak share untuk rujukan masa depan adalah pengurusan kelas online. Ini yang saya buat bermula kelas online pertama saya iaitu pada semester 2 (degree) - now dah masuk semester 4. so this one, saya buat untuk semester 4.


file pink diperlukan. 


hanya dua template sahaja yang Kekja gunakan. 
Kuliah Journal (Online) & Assignment List. Ingat! tak semua benda perlu letak dalam otak, sila catat! berfikir terlalu banyak untuk usia yang kian meningkat ni, bahaya untuk kesihatan (sukahati je kan, tapi betul) so, sila catat! bila dah catat tu, tak payah dah la fikir. kalau lupa, sila rujuk catatan sendiri! untuk diri sendiri juga kan. gitew


untuk Kuliah Journal (Online) setiap helaian seterusnya saya letak kata-kata semangat gitew! setiap kali nak catat kelas harini, terbaca kata-kata semangat. sweet je kan. ehek dah besar ni, takde siapa nak push kau, nak bebel bagi motivasi. be the best for yourself okay? barai pun pujuk sendiri, semua sendiri lah. HAHA

.
HOW IT WORK!







\

di sini, saya bagi template free-free je. boleh download dan print! selamat ber-kelas online!

Kuliah Journal (Online) : pdf 01 , pdf 02

Assignment List : pdf 01


example : WEEK 1 OF SEMESTER 4 



See you next post!

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form