Instagram : @artotes.co

Pemilihan Kadet Bomba





Alhamdulillah . dapat jugak kadet bomba menyerlah di saat saat akhir. Sebelum jadi senior , dpt jugak join kem kadet bomba. Semalam ada pemilihan kawad kaki kadet bomba. First time join kawad kaki , kena jemur kemain lama . Burn teruk kot . Tapi takde rasa menyesal pun rasa happy sangat . Hahahah taktaulah kenapa happy sangat HAHAHA mengarut. Baru dpt rasa kawad smart smart gitu . Selama ni teringin nak masuk skuad elit mcm kadet polis. Alhamdulillah sekarang kadet bomba pun dah ade . (mcm dah pro sangat)




cikgu Azri , dotdot. dotdot dan cikgu Hafeez 

Firstly terima kasih diucapkan kpd anggota bomba yang terlibat . Cikgu Azri , Cikgu Hafeez, Cikgu Azrul Hafeez , Cikgu Muslim , Cikgu Tajudin dan lain lain . Yang ni je aku kenal dan hafal nama sebab selalu npk muka diorg time training . Seriously penyabar dan penyayang je memasing . Then , buat lawak dan sembang lebat . Hahaha best gila woi (joget joget)

Tasyabarrr nak pergi latihan pusat bulan 5 nanti . Hope dpt terpilih sampai peringkat seterusnya. Aku takut je tak terpilih sbb aku kurus sangat . Cikgu siap tegur  "awak makan banyak sikit" Jangan diet. Hahah yelah. saya makan banyak , lepastu saya bersenam bagi kurus balik .



our platon. Hafiz! (SMKAP) cikgu suka sakat dia. kesian dia tau hahaha
*sbb nerd

 tapi bila masuk sekolah menengah , ramai pulak yang mnyerlah . so, aku agak tenggelam. byk beza dulu dan skarang. hee bila dpt join balik kem ni . rasa macam kembali ke dunia sebenar aku . memang happy! dah lama tak explore dunia luar . Excited! I love travel , adventure and explore .

So, I'm so excited happy to join this camp . Insyaallah meet you again 2 months
May Allah ease everything :)


Next episode : Kadet Bomba Rompin

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form