Instagram : @artotes.co

Assalamualaikum MARCH :)





Alhamdulillah , Ya Allah cepatnya masa berlalu . Makin hari makin dekat dengan kematian :) Jangan takut berbicara pasal mati . Kita semua akan mati juga nanti . Cuma taktau bilaa :) Saya yakin , mgkin Allah nak ingatkan saya supaya jangan terlalu sayangkan dunia kerana dunia hanya persinggahan utk kita kumpul bekalan banyak banyak utk di bawa ke alam yg kekal abadi .

Mungkin ini juga hint yg pertama , supaya lebih tabah dalam hidup dan supaya diri ni tidak mudah alpa . Banyak lah yg jadi dlm hidup ni , yg sangat menyakitkan . Sampai rasa hilang arah . kenapa perlu begitu ? sedangkan yg saya kejar bagai nak rak tu , cuma duniawi .Kenapa saya tak mengejar kasih sayang Allah ?

Banyak khilaf . Itulah manusia, dan sebab itu Allah sentiasa membuka pintu taubat utk kita . Sesungguhnya Dia Maha Pengampun lagi Maha Penyayang .


(nak berubah tu mudah , tapi nk istiqomah?) 
sayu hati .

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form