Instagram : @artotes.co

Final Exam Online! (Degree)



Bukan aku sahaja yang alaminya, juga buat rakan seperjuangan aku terutamanya coursemate aku. Ini merupakan kali pertama kami menjalani peperiksaan akhir secara online yang bakal menentukan pointer kami pada semester 2 ni. Mimpi buruk buat kami semua. Eh mimpi? tidak lagi. Realiti yang agak merunsingkan kami. Setiap orang ada situasi tersendiri di rumah. Aku menulis bukan untuk mengeluh, tetapi untuk melepaskan sedikit kelelahan selepas menjawab exam tadi. 

Peperiksaan akhir secara online dilaksanakan mengikut cara lecturer masing-masing. atau mungkin mengikut fakulti masing-masing. Buat kami, course sains kimia adalah exam secara online selama dua jam atau mengikut masa yang ditetapkan. Sama sahaja seperti exam dalam dewan cuma bezanya, kami duduk rumah masing-masing. Kertas soalan diberi dalam e-elearn atau whatsapp. Kemudian jawab secara bertulis dan hantar pada masanya. Hmph! Aku taktahu macam mana nak cakap betapa nasdkjahsdahjdhskjahfdksjhdlksjdksaudi semua ini. Hahahaha but ya! WE DID WELL GENG!! cheer up everyone! dah submit dah jawapan final tadi. Fuyohhhhh we did it! Haa yelah, ada lagi 5 paper menanti. Menggunakan kaedah yang sama, malah lebih kurang je.

Nak cakap satu-satu apa yang jadi, nanti orang perlekehkan. Orang akan cakap rilek lah sabar lah. I think keep it all my story for my own, is a great decision. Sama macam permata, biarlah dia duduk dalam kaca.

So this become the introduction, and the whole story is inside me :)

Here it is, UNTOLD STORY.
9/6/20
KIM3301 INORGANIC CHEMISRTY
9AM-11AM


we did well, Alhamdulillah.


1 Comments

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form