Instagram : @artotes.co

Bachelor of Science (Degree) Semester 1


Kalau di-buku-kan setiap coretan dalam blog ni, boleh dijadikan novel dengan plot-plot di saat klimaks sehinggalah ke penamatnya. Tajuknya? Allah is The Best Planner. Betapalah hidup ini aku tak dapat nak jangka. Begitulah membuktikan Allah sebaik-sebaik Perancang. Alhamdulillah untuk tiap-tiap perkara yang berlaku suka dan duka. Hadiah mahupun musibah tak lain tak bukan adalah untuk menguji keimanan dan kesabaran seorang insan yang lemah ini.

Tak pernah terfikir akan terus menulis blog sampai sekarang. Bila dikira-kira, sudah mencecah 9tahun! Walaupun aku tidak melonjak famous seperti blogger lain, tapi aku rasa itu adalah lebih baik. Blogger with low profil, that's me. And that's more better for me. Inilah medium perkongsian dan catatan hidup seorang Faezah. Semakin besar, semakin banyak yang aku cuba lupakan, redhakan dan akhirnya banyak juga perkara-perkara yang aku terlupa. Dengan menerima akan hakikat itu, aku jadi seorang yang suka mencatat. Selagi boleh. Walau hanya di note dalam handphone. Sebab once aku lupa, aku memang lupa. Hehe

/
Wow mukadimah dah dua perenggan. Haha. Jadi, aku selamat mengakhiri semester 1 SarjanaMuda pada 15 Januari 2020. Begitulah kehidupan aku dimulakan pada awal tahun 2020. Mulai saat itu, aku nampak dah masa depan aku untuk dua tiga tahun hadapan iaitu belajar. Makan tidur belajar. Menghabiskan sisa-sisa kehidupan 21 , 22 dan 23 tahun untuk belajar. Hebat bukan? Mungkin korang dah adapt benda ni but not for me. Tak pernah terfikir boleh belajar sampai degree sebab result aku selalu kecundang. Tak pernah dapat straight A langsung seumur hidup. Tapi tengoklah, hidup ni adalah dalam perancangan Allah. It's normal to be worry a little bit but still thankful for everything happen.

Okay-okay mulai saat ni, kita buanglah yang sendu. Belajar terus mensyukuri dan menghargai apa yang ada. Andai satu hari nanti di ambil semula apa yang kita pernah dapat, percayalah. Sampai saat itu sahaja perkara itu sesuai untuk kita. Kemungkinan di masa akan datang, ia membinasakan diri kita. 

See you next post!





1 Comments

Komen anda amat saya hargai!

  1. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Contact Form