Instagram : @artotes.co

Shaklee : Vita-C Plus



Assalamualaikum, evening! Saya dapat rasa Shaklee users dalam kalangan pembaca blog saya. So, harini mesti korang syok gilah bila saya cuba berkenalan dengan dunia engkorang. Hahah, haih tak sah kalau ayat tak pelik camtuh. okay! Harini saya nak bagi feedback pasal produk Shaklee which is Vita-C Plus! 

Sebenarnya Mak dengan kak seha yang memulakan rutin Shaklee di rumah memandangkan Angah saya (ohmyvitamin.blogspot.com) adalah pengedar Shaklee Seremban. So, diorang yang bersungguh untuk mencuba produk shaklee. Yes, memang mahal tapi kenapa ada orang membeli kalau ia tidak bermanfaat? Semakin besar, kita tidak begitu memandang harga sebab duit boleh di cari. Kita lebih memandang kualiti sesuatu produk itu. So, kepada yang dapat kesedaran mesti akan pilih shaklee sebagai supplement mereka. 

Ok then, mak dengan kak seha dah tak istiqamah sgt makan semua yang diorang beli tuh. Lepastu, ada lebihan Vita-C Plus ni dalam peti ais. So, saya trylah consume hari-hari (lah jugak) sampai habis semua tablet tuh. Dan hasilnya?! Haha, ok ni lawak sebab based on my research pasal Vita-C Plus adalah merupakan salah satu produk kecantikan Shaklee. Tapi bila saya consume, yang cantik tuh taktahulah (tanya lah mereka yang pernah tengok saya, saya cantik ke idak?!) Hahahaha. Vita-C Plus membantu saya dari segi perut buncit.  Kiranya dietary supplement!

So, saya rasa. Mungkin keduanya lah. Sama ada untuk cantik dan untuk kurus. atau keduanya! Pergh Shaklee tuh. Hahaha. So, macam ini. Saya cepat berlipat bila makan nasi, sebab tu saya kureng sikit bab-bab nasi ni. Saya suka makan remah-remah je, macam kentang goreng ke nugget macam tuh. Kenyang atau tak, saya tak kisah. Asalkan perut tak kosong. Sentiasa terisi dan tak masuk angin. #TipsKurus. LOLOLL

Pastuh, bila telan Vita-C Plus nih waktu pagi (sebelum makan). Lepas makan seharian tuh, perut tak buncit pun dan tak rasa belipat. Sebab dalam sehari tuh, mesti ada "membuang". Memang rasa badan selesa sebab tak ada yang terkeluar dari landasan (muncit) . Haha, rasa badan ringan dan sekeping je. Saya memang tak suka buncit atau berlipat dan bergesel sebab itu sangat merimaskan! Saya budak sport, ecececeh so kena maintain sekeping supaya senang berlari dan lasak-lasak semua.

Hah, macam tulah Shaklee Vita-C Plus membantu saya. Korang yang pernah consume ni, macam mana pulak? Share with me ;) 


Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form