Instagram : @artotes.co

Giveaway 5 years Blogging by Faezah Mdnor



Pada 31 Disember 2016 ini merupakan ANNIVERSARY BLOG SAYA YANG KE-5 TAHUN. Jadi, bagi meraikan anniversary blog saya buat pertama kalinya. Saya nak buat giveaway! Saya menjemput semua bloggers di MALAYSIA menyertai giveaway saya dengan mematuhi syarat di bawah ini.


SYARAT PENYERTAAN


1- Follow blog INI & Like Page Facebook https://www.facebook.com/fzhmdnr/
2- Follow instagram @fzhmdnr
3- Buat satu entry  bertajuk "GIVEAWAY 5 YEARS BLOGGING BY FAEZAH MDNOR" berserta gambar banner di atas. Kemudian, buat satu kisah "Self-positive when I was sad"
4- Gambar banner mestilah di BACKLINK kan ke entry ini.
5- Sila berikan link penyertaan anda di ruangan komen entry ini sahaja.

Contoh "Self-positive when I was sad"



3 orang pemenang bakal dipilih berdasarkan kisah "Self-positive when I was sad" yang paling berguna dan menusuk kalbu saya. Hahaha, 

HADIAH KEPADA PEMENANG

Pemenang pertama : Bawal Alianna & Totebag (design dari pemenang)
Pemenang kedua : Totebag (design dari pemenang) 
Pemenang ketiga : Totecase (design saya) 


Hadiah yang disediakan ini adalah ditaja sepenuhnya oleh @artotes.co . Semoga dapat mengarang dengan hati yang tenang dan ikhlas.


Tarikh-tarikh penting GIVEAWAY : 

5 January 2017  : Giveaway Tamat
6 - 10 January 2017 : Pemilihan pemenang
 1 Februari 2017 : Pengumuman pemenang


p/s : berkenaan tarikh, saya akan update dengan lebih detail nanti. So, jangan risau. Teruskan mengarang kisah anda!




Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form