Instagram : @artotes.co

SPM TAMAT

percaya ke tak percayaaa kena percaya jugak!


Alhamdulillah untuk segala nikmat yang diberi tanpa di minta. Alhamdulillah dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik sepanjang exam. Alhamdulillah berjaya menamatkan last payyyyper dengan begitu gembira. Alhamdulillah. dan kali ini, aku melangkah ke stage ketiga iaitu TAWAKKAL.


Aku berdoa untuk yang terbaik, dan aku yakin apa jua result yang keluar pada March 2017 adalah daripada ketentuan Allah untuk aku. Yang paling terbaik untuk diri aku, agama ku dan seluruh kehidupan ku. Sebab boleh jadi, perkara yang kita benci adalah baik untuk kita. dan perkara yang kita suka, adalah buruk untuk kita. Kita taktahu di sebalik setiap perkara kecuali Allah Yang Maha Mengetahui. Semoga aku sentiasa dalam nada yang sama, berpegang pada surah Al-Baqarah ayat 216 ini.



Sebaik sahaja aku melangkah keluar dari sekolah ni, aku dah sangkut semua kenangan di pagar sekolah. Aku takkan lupakan engkorang semua , tapi aku dah pun lupa tentang semua kenangan kita. Jadi, kalau ada yang whatsapp cakap rindu sekolah. tunggu aku reply emoticon nose pick! (hope whatsapp upgrade emoticon tu)

Apa-apapun tahniah semua sebab kita dah MERDEKA!!

Tarikh kemerdekaan biology student : 29/11/2016 (Selasa), 3.30pm







Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form