Instagram : @artotes.co

My Favorite Alianna Bawal

Pertama sekali, segmen #MyOOTD adalah untuk koleksi ootd saya, supaya nanti tahu yang mana favorite tudung so far. Taklah bad mood sepanjang hari hanya sebab tudung. bosan sangat. Okay, khas untuk pencinta tudung bawal (berbanggalah kita geng!). Harini punya cerita, saya pakai tudung Alianna Bawal . Material Chiffon Georgette jugak! suka sangat material ni sebab memang tak jarang langsung.stretchable.mudah dibentuk dan kadang-kadang tak payah iron pun takpe sebab still 'sting' (faham-faham lah bahasa girlll) . 

Tapi saya memang pantang nampak kedut sikit, mesti nak iron. termasuklah seluar track atau baju tshirt yang berkedut. Tapi kalau korang, jenis tak kisah pasal kedut-kedut pada pakaian atau tudung. eloklah jadi pengguna setia Alianna Bawal. Harga RM43 include postage. Saya pakai bidang 55 , Emerald green. Boleh usha ig @fasihahmohamadnor.co . saya pun dalam usaha menambah koleksi warna Alianna Bawal . 




( nanti-nanti ootd baju, seluar dan lain-lain ok. heheh )


Sabtu, 30/7/2016
going to Segamat

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form