Instagram : @artotes.co

Interaksi ibubapa (mid-year)




ok. harini interaksi ibubapa. memandangkan aku kurang sihat, selsema+demam sikit..em taklah, sebenarnya kalah dengan selesema, tu yang demam. hihi, but now dah okay sikit alhamdulillah. bercerita pasal interaksi ibubapa harini adalah berkaitan result kau yang acah-acah gempak tu. opss

disebabkan harini tak berapa sihat, so aku lebih mengangguk dan menyengih je dengar mak aku ber-interaksi dengan Cikgu Biology aku. Fuhhh, thanks to-the-teacher sebab cerita yang bebaik je pasal I dan macam faham je apa aku rasa. Haha, and proud of my mom sebab dia cerita dengan jujur pasal aku 'di rumah'. siap mention yang dia selalu bagi I kerja-kerja rumah seperti lipat baju yang bergunung setiap hari padahal homework aku macam nak berlumba siapa lagi tinggi. Siap mention jugak yang aku cepat stress. Tapi teacher cakap, maybe aku masih takboleh terima dengan umur aku yang cemni ha. Yelahhh remaja mesti nak free, happy tapi aku punya life macam aikk sikit. Hahah, and ya aku bersyukur. Always proud of my mom, cara dia ajar aku sangat betul even semua cara dia, buat aku rasa What?! Apenii. tapi aku tahu semua ni best.

So inilah life seketul budak SPM yang takboleh nak undur mahupun di lajukan sesaat. Masam masin manis pahat tawar ini semua akan aku rindu satu hari nanti. Kenangan sendiri buat renungan nanti, kalau dah senang. ingatlah betapa susahnya dulu. (poyo jeh bunyik)



untuk diri, stay strong. dan heii dua bulan lagi maaa. Haha
Good luck Faezah, iloveyou :)

SPM on 7 November 2016 

Semoga panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Dapatlah kita berjuang sesama ye. Inshaallah Aamiin.




Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form