Instagram : @artotes.co

Classmate 2015/16




Bersempena Jamuan Raya sekolah pada 21/7/2016 , dapatlah bergambar dengan rakan sepejuangan SPM 2016 (Nilam 2) . Dua tahun sama kelas, belajar subject baru Addmath, Biology, Chemistry, Physic dari tercengang ternganga sampai lah sekarang semua dah pro boleh pergi dengan semua subject ni. Inshaallah . Bagi aku, ni jelah satu-satunya gambar buat kenangan sebab tahun ni malas nak bergambar. Anyway, aku doakan semoga semua dapat capai impian masing-masing. (taknak reunion) hahah.-----fahamkan


 




Terima kasih semua yang banyak bantu pae, secara langsung mahupun tidak langsung dalam perjuangan ini. Terima kasih yang selalu ada untuk dengar cerita itu dan ini tentang kisah hidup dia yang kononnya tough sangat. Terima kasih yang selalu bagi semangat , dan kata-kata positif. Terima kasih yang banyak mengajar pae erti persahabatan walaupun dah lama tak feel macam ni. bukan dunia aku kot. K F I N E ..... terima kasih yang tak terhingga untuk bulatan bahagia ini, walaupun tak cukup sorang, still nampak cukup. Hahahahaha 



Terima kasih juga untuk insan yang comel ini, bertudung biru. Terima kasih untuk quote ini 

" Do not look at yourself with disgust, you are a gift to this world. You are beautiful, you are light, an energy , essence. You are nature yourself " 


p/s : Saja post, sebab lepasni confirm semua gambar akan hilang terutamanya kes format pendrive, komputer rosak dan henset lupa password membuatkan aku lebih alert. Jadi, simpan kat blog. kalau hilang jugak........dah la bye.

Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form