Instagram : @artotes.co

Hai lama tak update

Assalamualaikum hai.
okay dah 2016.
okay dah 17.
okay dah nk SPM.
okay dah besar kot rasanya.

saya update harini sebab yg pertama!
saya taknak tidur lepas subuh. dan saya berjaya
(semoga istiqomah)

sepatutnya saya study tapi saya dah siapkan hw tadi. adalah dalam 50% dah siap,
mak saya marah saya main komputer sebab saya kan nak SPM tapi saya acah acah bukak komputer
nak cari maklumat (kononnya) untuk presentation Chemistry

bila mak lalu, tekan newtab

berbalik cerita tidur lepas subuh. ramai tanya 'Pae apa kau buat kalau tk tidur lepas subuh?'
banyak benda aku buat. ya banyakkkk
mana ada istilah bosan kecuali aku malas.

okay antara yang saya buat kalau saya tak tidur lepas subuh:

1- saya buat homework (mestilah!) even 10minit je hadap hw tapi homework saya siap ok.

2-  cuba untuk study. hashtag siscuba!

3- saya buat something yang saya terfikir untuk buat pada masa tu. (follow mood at the time)
p/s : mood yang baikbaik je ok.

4-saya akan tidur pukul 10 atau sebelum zohor (qailulah) tu pun kalau ngantok tahap gajah atas mata.

jadi point saya harini, saja nak lengah masa supaya saya tak tidur. lagipun lama tak update, ramai yang rindu. okbye



Ahad, 7 Feb 2016
8.41pagi




Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form