Instagram : @artotes.co

Peristiwa TSUNAMI KEM

Peristiwa ni berlaku pada hari keempat. (lokasi LUBUK BERUK)

Petang dalam pukul 7.00malam , kitorg baru siap mandi tukar baju. sangat happy sebab first time dpt pakai baju kering. Happy gila! tapiii , happy tu sekejap je. masa baru keluar dari toilet, siap tukar baju. aku pun berlari nak balik khemah dan HUJAN PUN TURUN dengan gembiranya dan aku kembali BASAH. (why oh why).

Sampai je kat khemah. emm tak terkata sebab satu khemah je untuk perempuan, so 6orang berhimpit dengan beg memasing. Hujan MAKIN LEBAT beb , tapak khemah aku dah banjir. Khemah dah masuk air dari atas , bawah . masa tu konfius, nak selamatkan beg, selamatkan diri sendiri atau  selamatkan khemah yang mcm menara condong.

dah hari keempat, so kitorg girls dah sehati sejiwa. memasing ambil keputusan untuk have fun dan berhuhuhu dengan TSUNAMI KEM tu . sedang kami berhuhuhu dan menjerit jerit dalam khemah sempit nak roboh tu. tiba-tibaa...

"woi, ada makanan tak? kitorg lapar ni!!" jiran sebelah menjerit. (khemah lelaki)

masa tu kitorg girls ni rasa nak bersilat je. memang tak gentle langsung la! sedih dpt geng mcm tu.
diorg yg dirikan khemah kitorg, dah nak roboh kot. HUJAN LEBAT . ade ke patut mintak makanan. khemah diorg tak roboh sbb aku tlg dirikan dgn ikatan kukuh. HUHHH
(kitorg bagi boys makan ikan masin je) PADAN MUKA!

Malam tu kitorg tidur ramai ramai dalam canvas yg abg bomba dirikan. satu untuk laki dan satu untuk perempuan. Malam tu tidur ditemani HUJAN LEBAT dan KESEJUKKAN KOREA (cakap keluar asap) dalam hutan memang sejuk sangat sangat.

p/s : kami tahu kami sado hadap semua ni. 


Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form