Instagram : @artotes.co

Stand with : Allah is The Best Planner

tak kira macam mana sekalipun bentuk kehidupan yang sedang kita jalani, suka untuk aku ingatkan diri selalu. Keep remind yourself about Allah because no one will do it for you!

Boleh jadi, tindakan kita tidak sehaluan dengan hati.
Kamu tahu apa yang aku maksudkan. Ya, kamu tahu.

Kamu tahu bila hati, pemikiran dan tindakan tidak sehaluan.
Bila semuanya meronta-ronta. Ya , kamu tahu.

Keep remind yourself about Allah for every step in yourlife.
You get something, said Alhamdulillah, hadza min fadhli rabbi (semuanya kurniaan dari Tuhanku)
You lost something, said Alhamdulillah, bersyukurlah nanti Allah tambah.
You feel down, said Allah know what the best for me.
You feel fresh, said Alhamdulillah, may Allah bless everyone in this world.

Be kind.


You read my blog then you know what i've plan for my life. Honestly from the bottom of my heart, i just plan it to make me strong face anyone when they ask about my future. 100% i give it to Allah. Aku tawakal. Aku serahkan semua pada Allah untuk tentukan yang terbaik untuk aku. Dari segala sudut kehidupan, bermula masa depan diri kemudian keluarga, kawan-kawan dan pasangan. Moga Allah aturkan yang terbaik untuk aku.

So, yah. I write my blog for myself :)



1 Comments

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form