Instagram : @artotes.co

Third day!



Third day thread for my daily routineeeeee! I'm so happy sebab setiap pagi semangat giler nak bangun sebab nak update blog, nak siapkan task.Wehh seronok pulak buat semua ni. Hihiks. So, Alhamdulillah target untuk bangun setiap hari dengan jiwa yang semangat, dah tercapai!

Journal harini, lepas subuh aku tidur semula sebab the early i wake up, the early i feel hungry. Untuk masa terdekat, semangat nak memasak belum pulih. So,  i focus to make me feel value in life. So, aku bangun pukul 9pagi bila rasa, dah takder reason untuk tidur. Lepastu gosok gigi, basuh muka dan balut parcel totebag untuk cod petang nanti.

Siap balut semua tu, aku terus update blog ni! Jadi, plan harini. Mandi, makan, cod dan pos barang. Then, siapkan totebag lagi untuk postage esok! May Allah ease everythings. Aku rasa sesak sikit sebab design agak susah, sumpah nak nangis tapi hati kena kental. Do my best! Make my customer feel proud. In shaa Allah!

" Action speaks louder than words"

So let me do first, and story later. hihiks see yah!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay! Alhamdulillah hari ketiga i turun dapur masak Kari Ikan. Harini masak rujuk recipe Dapur Kekja : Kari Ikan -  boleh tekan

Pastuh tetiba mood sedih, geledah almari untuk dapatkan jajan! So lepasni boleh didik diri kalau sedih, sila makan ya! Harap gain weight lah. Hihiks

Tu je kot?  at least i do something.Not guling-guling atas katilor scroll instagram semata.

ok next day! Hahah






Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form