Instagram : @artotes.co

Kekja in Harian Metro

Assalamualaikum and hye! Ramai jugak bertanya 'eh tak update blog dah ke? Tapi rasanya soalan tu muncul selepas Kekja masuk paper Harian Metro keluaran 29 Sept 2017. Okay tak viral pun pasal ni. Haha. cuma saja nak buat note achievement blog sepi ku ini.

13/9/2017
Masa tu tengah lepak kat tangga Dewan Bahaman (KMPh) sambil pakai kasut kawad sebab petang tuh ade latihan kawad. Tetiba "tika terbuka hari, cahaya yang cerah..." (ok itu lagu caller ringtone I) (sape dapat teka lagu ape? #gengnasyid ) LOLL. Okay, saya pun angkat number unknown tuh. Berhello ape semua pastuh ohhhhh dia reporter Harian Metro nak interview saya pasal jamu. Terkejut lah jugak ehhhhh jamu ape pulak nih. Pastuh dia cakap dia baca blog I. okay ini entry pasal jamu tuh ( http://thefzhmdnr.blogspot.my/2016/08/makan-jamu-since-16yearsold.html ) pastuh sempat lah jugak tarik nafas pastu kembang-kembang kan hidung sebab terharu blog ku di-seen. HAHAHA *sorry kalau bahasa teruk gila apetah, dah lama beb tak update blog. oh beb, kemon lah*

Lepastuh, saya cakap kat reporter yang saya tak free lagi untuk di-interview. In shaa allah, this weekend sebab kolej cuti 4hari. Then, saya di call untuk interview pada 24/9/2017. Masa tu saya kat Kemaman, Terengganu. Mereput kat rumah roommate, ambil angin di negeri pujaan hati. Hihikssss

Entah lah. Tapi di matriks, masa saya sangat terhad. Jadi, saya tak dapat bagi details lah contohnya bagi gambar comot pastuh terpampang lah macam ni. Surat Khabar Harian Metro keluaran 29/9/2017.




Apapun, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada Harian Metro yang sudi selitkan kisah ini. Alhamdulillah hadza min fadhli rabbi and thankyou, semoga bermanfaat untuk semua! Apa yang penting, objektif yang ingin di sampaikan iaitu bijak merancang untuk masa depan. Future depends on what you do today guyssss so plan something for it!
/
bacaan lanjut artikel ini >> https://www.hmetro.com.my/geny/2017/09/267762/ikut-petua-orang-dulu


Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form