Sunday, 22 January 2017

Shawlhuda @tudongjer


Assalamualaikum. Nak bagitahu yang dulunya rahsia kekja, iaitu shawl huda! Sebelum ni saya ada buat satu entry pasal shawl huda. Siapa baca? shawl huda sangat comfort terutamanya yang suka buat awning bawal guna shawl. Yes, its me! So, di sebabkan selalu beli shawl huda. Setakat ni saya ada 3 colour dari shawl huda. which is Black, Dust Belacan (seperti gambar ketiga di atas. itu saya) , Nescafe.

Kalau nak tahu warna-warna berikut macam mana dan warna apa yang masih available. Boleh follow instagram @tudongjer. Yep! saya admin ig tersebut. So, jangan segan silu untuk whatsapp jika berminat. HARGA! Harga sangat murah, mampu milik. RM22 sahaja exc pos/  Kekja belanja feedback shawlhuda. 




Shawl MURAH & SELESA. Shawl apaaa? SHAWLHUDA namanya. hahaha, ok girls. Lets move!



instagram yang relate dengan saya,

Personal : @fzhmdnr
Totebag : @artotes.co 
Shawlhuda : @tudongjer

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI