Sunday, 1 January 2017

Notes from 2016


Bismillah. Hai, mungkin aku terlalu banyak berfikir. Tentang hidup. Tapi ada baiknya juga, sebab aku boleh merancang masa depan aku. Sebenarnya, banyak benda nak cerita. Nak kongsi dengan semua tapi mungkin belum masanya. Hm, atau cerita hati hanya untuk Sang Pencipta?


Surah Yusuf , ayat 86 : 

"Sesungguhnya hanyalah kepada Allah, aku mengadukan kesusahan dan kesedihan ku.... "


Oh well, I had through some bad years to earn the best day on my life. 5 tahun saya di sekolah menengah, cukup sempurna saya di uji sehingga saya adalah seperti yang anda lihat sekarang... takde apa kan? Hahahahaha. Banyak yang saya belajar sepanjang 5 tahun di sekolah menengah. Terutamanya tentang hidup dan kerenah manusia. Tapi saya rasa itu baru sikit. Tapiiii saya rasa lebih confident dan excited untuk tempuhi 2017 yang lebih mencabar ini. Lets go to the next step of life!

Banyak lagi yang saya taktahu tentang dunia luar itu, dan semestinya saya masih dalam fasa belajar dan terus belajar. Kehidupan yang sempurna tiada di dunia ni. Dunia adalah tempat untuk kita berpenat lelah demi syurga Allah. Setiap dugaan itu adalah untuk menjadikan kita seorang yang lebih baik dari sebelumnya. For the whole life, just think positive.

In shaa allah , semoga semakin meningkat umur. semakin bertambah ilmu dan amal. Aaamiin, doa kan yang baik-baik untuk saya. Selamat tahun baru 2017 , ikhlas dari saya penulis blog yang syok-sendiri/ belum di kenali ramai.


- Faezah Mdnor

/
Boleh juga Like Page Facebook Faezah Mdnor Blogspot


 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI