Instagram : @artotes.co

[ Review ] Shade Dough by Hanis Zalikha

Alhamdulillah

I won this "pemenang keempat giveaway shade dough by hanis zalikha" dari blog www.bajuwarnacoklat.com . dan ini mungkin pasal feedback dari saya




 baru 2 hari lepas dapat product ni. Alhamdulillah thankyou kepada penaja utama dari instagram @loveaa.my_ (semoga murah rezeki)

Sebenarnya saya bukan geng girls make-up apa semua , omg-sangat-awkward . Tapinya saya suka tengok barang make-up umpama tengok makanan. Saya boleh terima dua barang make-up, iaitu Lipstick (lipsbumb) & Mascara. Itu je, yang lain saya tak minat nak pakai dan muka saya memang tak sesuai make-up yang berat-berat. So, saya simple je. Everything simple!

Tup-tup dapat pulak Lip Bait si Hamis Jalikha ni. Paling saya gelabah itik sebab Shade Dough ni baru je di-release-kan pada awal November. Sekarang ni pun masih November. Jadinya saya masih yang terawal ada Lip Bait ini. (berkepak itik)

So here, maaf gambar yang slumber hendaknya. Gambar tak edit, camera murah. Cantik tak?
Nude colour memang favorite saya. Suka yang simple kan? Inilah dia. Shade Dough by Hanis Zalikha in Creme Cremel
\


Mula-mula lagi masa scroll Shade Dough kat instagram. Memang mata dan hati bersetuju dengan Creme Ceremel. Warna lain tak pandang dah. Mana-mana scroll mesti cari feedback Creme Ceremel. Dapat pulak bila dia ni yang pakai?!


(tudung instant hand-painted. LOL)


Cantik kan? (dia camera Iphone6, saya camera Ipunyaphone GT350 je) . Lepastu, selalunya lipstick yang saya pernah pakai cuba-cuba mak punya. Mostly lipstick dia macam berat, rasa macam kita pakai lipstick rasa bibir menebal . Tapi Lip Bait ini takkk langsung! Rasa best, ringan sangat macam tak pakai lipstick sedangkan elok terletak kat bibir tu. Lepastu mostly bila kita kesat lipstick (bersihkan lipstick dari bibir) , mesti melekat dan payah nak hilangkan lepastu bibir jadi gelap. Kan? Betul kan? walaupun saya jarangggggggggggggggg pakai lipstick tapi ada pengalaman lah dalam cuba-mencuba ni.

Tapi Lip Bait ni kan ada vitamin C bagus untuk bibir. So, even korang dah bersihkan bibirnya. Bibir korang takkan kering tapi macam pink-pink cemtu. tak nampak kusam pun macam lipstick lain-lain bila di kesat. Lip Bait ni lembut je macam pakai water-colour kat bibir. Macam mana lagi nak express perasaan ni? Such as something perfect for me. suka pada benda-benda yang simple dan cantik. Saya pilih Creme Ceremel sebab perasan kulit saya putih macam Diana Danielle , lepastu colour dia tak menonjol sampai orang nampak dari jauh , tebal gila lipstick kau. Haaa taknak camtu. Creme Ceremel just sweet and nice. 

Tapi pada saya, pilihlah colour lipstick sesuai dengan kulit wajah anda. Sebab kalau kulit gelap, memang nampak pucat je kalau pakai Creme Ceremel. so, Shade Dough ni ada warna apa je?



Available in colour :

  • Creme Ceremel
  • Rose Taffy
  • Pepper Posh
  • Sugar Icing
  • Berry Blanched


Harap anda dapat merasai bestnya Lip Bait ini. Mohon dapat memberi pendapat/pandangan anda pasal saya & Creme Ceremel. Sesuai tak? Okay tak? Cantik tak?

dan jika berminat/ sebarang pertanyaan boleh hubungi yang di bawah ini :) 

whatsapp : 013-264 7912

instagram : @loveaa.my_




Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form