Tuesday, 18 October 2016

Graduation day! - 2016

33days before SPM



Peristiwa 5/10/2016

Assalamualaikum, perkenalkan budak gemok dengan berat badan 40kg setinggi 157cm. Nampak sangat camera mencemburui saya. huh! 

Biodata graduan SMKMS 2016

Nama Penuh: Nur Faezah Binti Mohamad Nor
Tarikh Lahir : 24 Oktober 1999
Tempat Lahir : Hospital Besar Muadzam Shah, Pahang
Course : Biology (Sains Tulen)
Nama Bapa : Mohamad Nor Bin Sulaiman
Pekerjaan Bapa : Jurutera PAIP ( Pengurusan Air Pahang Berhad)
Nama Ibu : Salila Binti Kasmin
Pekerjaan Ibu : Suri rumah sepenuh masa disamping mengasuh anak jiran
Bil. Adik-beradik : 7 orang
Anak ke : 6 daripada 7 orang
Cita-cita : Depends on Allah plans / Doktor Neuro / Pensyarah
Hobi (perkara dilakukan pada masa lapang) : Tidur, Makan, Membaca,Menulis, Melukis, Bersukan, Mencipta sesuatu yang baru, Melakar perancangan hidup.
Prinsip hidup : Bahagia letaknya pada hati yang sentiasa bersyukur :)


Pencapaian : SIJIL KEPUJIAN ( 5.11 )


Itulah dia sedikit sebanyak tentang dia. Eh saya! Alhamdulillah syukur, Allah mendengar doa saya. Jujur saya agak kurang keyakinan diri. tengoklah pointer saya. bagi orang yang hebat, mungkin ini satu kegagalan buat mereka. tapi bagi saya, ini adalah satu keajaiban yang saya tak duga. Memang impian saya tahun ini untuk tersenarai dalam senarai nama graduan SPM. Alhamdulillah hadza min fadhli rabbi. 

Saya bukan ahli akademik , jadi rasa awkward dan merendah diri untuk meluahkan rasa berkaitan akademik di sini. Kalau nak cakap pasal seni, sukan. boleh lah, sebab itu memang mainan fikiran dan hati saya. Mesti pelik kan? Kecenderungan saya lebih kepada seni tapi saya ambil subjek Sains Tulen. Itulah dia, Perancangan Allah yang penuh hikmah dan debaran. Alhamdulillah, for everything :)

In shaa Allah, jika dipanjangkan umur. Saya akan menduduki Peperiksaan SPM pada 7-29/11/2016 . Semoga doa yang baik-baik dari kalian untuk kejayaan saya, Allah makbul kan. Aaamiin.





"BAHAGIA LETAKNYA PADA HATI YANG SENTIASA BERSYUKUR" - Faezah Mdnor


 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI