Instagram : @artotes.co

Pasal FZHTOTEBAG


Assalamualaikum. Selamat petang to all my readers! Harini pasal totebag FZHTOTEBAG . Ada yang dah tahu? Tahu ke taktahu, meh sini nak bagitahu sikek. Hihi.. Alhamdulillah hadza min fadhli rabbi, Batch1 FZHTOTEBAG dah berlangsung dengan selamat pada 1/8/2016. Inshaallah Batch2 adalah pada 7/9/2016. Okay, anything pasal ini totebag. boleh ke instagram @artotes.co 

FZHTOTEBAG ini adalah business pertama saya yang saya usahakan sendiri dengan Izin Allah serta pertolongan dari-Nya. Alhamdulillah, idea ini pada akhir tahun lepas (2015) dan Alhamdulillah saya dapat usahakan sehingga sekarang yang anda lihat, tak seberapa dan masih dalam usaha lagi dan lagi. Huhu. Saya mula bergiat menjadikan seketul angan-angan kepada sebuah kenyataan pada 19/6/2016 (masih baru) dan semoga Allah permudahkan segala urusan ini . Terima kasih kepada customers batch1 ! Oh yaaa, this totebag 100% hand-drawn&painted by me :)

Inshaallah FZHTOTEBAG akan terus maju kehadapan dan jadi lah anda salah seorang yang menyumbang kepada kemajuan business saya ini. hihi iaitu dengan Follow&Beli ! Sebarang maklumat terkini pasal FZHTOTEBAG boleh rajin-rajin "Turn On Notification" di instagram @artotes.co  supaya nanti kalau ada Giveaway ke haaaa. Mana tahu rezeki kan? Inshaallah. ok next week last exam trial spm untuk subject Biology X Addmath. Hehe, fighting!



Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form