Instagram : @artotes.co

KEM (PL2015) HARI KELIMA

HARI KELIMA (berhuhu di AIR TERJUN PELANGI)

(semalam cikgu sekolah aku baru sampai di lubuk beruk, so banyak lah gambar untuk harini)

6.00pagi- bangun solat subuh dan makan pagi. makan pagi orang kem tolong sediakan memandangkan semalam TSUNAMI KEM. dah siap makan , beratur untuk exercise.





pagi ni kita pergi AIR TERJUN PELANGI. Happy!! so here gambar ke Air Terjun Pelangi .

tadaaa, pagipagi dah kena redah sungai lagi. (BASAH AGAIN)

p/s : aku yang berseluar kelabu. rare kan, rare tak rare lah seluar dh habis semua basah.


Jalan , jalan dan jalan mendaki apa semua. Tadaaa sampun Air Terjun Pelangi , Sungai Lembing . Kuantan Pahang.


scroll jelah gambar, sebab dalam gambar ada cerita :)








dah habis berhuha-huha kat sini. Kitorg pun balik ke tapak semula.
(banyak gila batu, nak patah kaki aku)


and fyi , harini jugak kitorg BALIK RUMAH. Akhirnyaaaa akhirnyaa!
excited gila, rindu rumah bilik air dan segala kesenangan kat rumah tu daripada kem ni. Huaaa

well, bila majlis penutup (12tghri) org tu cakap ber-jam jam sedangkan kami hangus.
(redho itu pasrah)


habis dia majlis penutup, kemas barang dan balik ke Pusat Koko.


mujur naik lori ni, kalau tak aku rela stay kat lubuk beruk ni. taknak jalan kaki dah!

-TAMAT-













Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form