Instagram : @artotes.co

KEM (PL2015) HARI KEEMPAT

HARI KEEMPAT (perjalanan ke LUBUK BERUK)

4.00pagi - patutlah malam semalam tidur awal (10mlm), ada ke patut kejut kitorg pukul 4pagi. dgn agak mamai kena kemas barang, tutup khemah apa semua dan bergerak ke Lubuk Beruk. Destinasi terakhir, and everything is OVER!!! (tasyabarrrr)

pagi tu berjalan dalam keadaan gelap gelita (4pagi) , kena pegang tali beg kawan depan kalau tak memang kau sesat. then, ada berhenti sekali dua rehat tengok bintang lah apalah. dalam pukul 5lebih berhenti untuk masak dan solat subuh. srs pagi tu aku takde mood, aku tak makan pun. kumpulan aku masak maggi pagitu. tapi aku rasa nak makan roti kering yg ada gula tu je.

selesai apa semua, pagi tu buat senaman sikit. aku ni dah tak selesa sgt sbb dah 3hari tak mandi tak bersabun . (just rendam dalam sungai je) . so here, senaman pagi kita.


exercise : Tai-chee

nota : cari aku ke? aku yang barisan tengah, belakang girl baju merah tu. aku tengah contact member sebelah tu dengan msg (wei aku tk selesa!!)


lepas exercise ni, kitorg pergi lah mendaki bukit tinggi ya ampun bersama beg kesayangan 15kg tu. tapi time ni dah ringan dah, sebab makanan dah byk guna. so, chill je daki bukit.

dipendekkan cerita, kitorg pun sampai ke LUBUK BERUK. puas woi nak sampai sana. 


Ringkasan AKTIVITI HARI KEEMPAT

- panjat pokok petai. hahahaha 


 p/s : topi aku terbalik lah. HAHAHA

- tadi panjat kan? okay yang ni turun curam bukit pulak .


thats me ok! rock kan .*flip kening

nak turun ni ada cara ok. kena lapor diri

Assalamualaikum tuan!
saya Nur Faezah bt Mohamad Nor meminta keizinan untuk turun tuan!

SAFETY MANNNNN!! *jerit kat org bwh tu
(3kali jerit baru safetyman sahut, kuasam)

safety man jawab okay, aku pun turun. lenguh gila

- dan aktiviti apung dalam air. takde gambar.














Post a Comment

Komen anda amat saya hargai!

Previous Post Next Post

Contact Form